środa, 1 czerwca 2016

Innowacja w komunikacji


Zazwyczaj komunikacja pomiędzy dowolnym medium reklamowym                        a potencjalnym klientem ma charakter jednostronny.

Niemy przekaz banerów reklamowych czy jazgot kolorów i dźwięków z reklam telewizyjnych przypominają bardziej monolog - słowo "komunikacja" jest w takich przypadkach dużym nadużyciem. Wyjściem z sytuacji może być wciągnięcie konsumenta do zabawy lub jakiejkolwiek innej interakcji.

Ciekawym pomysłem wydaje się użycie projektora multimedialnego, który "chowamy" przed widzem za ekranem. Tzw. tylna projekcja umożliwia zastosowanie dowolnego tła dla prelegenta lub performensu.




Bardzo oryginalną, analogiczną instalację przedstawiamy na zdjęciu poniżej. Ekran został przycięty do wielkości obrysu postaci mężczyzny, co zdecydowanie zwiększa realizm przekazu.



Choć mężczyzna tylko stoi, to jego postać wydaje się być naprawdę żywa. Projekcja multimedialna jest nagraniem jego mimiki podczas reklamowego przemówienia. Specjalnie dla Was: Daniel Abt na żywo ...