poniedziałek, 2 stycznia 2017
Stojak na napoje
W walce o klienta ...
... sprzedawcy stosują różnorodne strategie. Najczęściej chodzi przyciągnięcie uwagi kupujących do naszego produktu. Handlowcy prześcigają się w pomysłach na oryginalną promocję a projektanci robią wszystko co w ich mocy aby produkt wyróżniał się z tłumu innych podobnych znajdujących się na półkach.
Warto jednak pamiętać, że wśród skomplikowanych strategii - u podstaw których leżą teorie psychologicznych i socjologicznych zachowań konsumenckich - istnieje strategia dużo prostsza. To strategia "małego samochodu w centrum miasta". Sprowadza się ona do prostej zasady, że mały regał zmieści się w wielu miejscach a większy już nie wszędzie.
Na zdjęciach prezentujemy projekt takiego wąskiego stojaka na napoje przygotowany dla firmy HORTEX. Łączy on w sobie zalety klasycznych stojaków oraz ponadczasową zaletę małych gabarytów.