piątek, 2 września 2011

Nowe produkty z linii e-P.O.S.



W wyniku projektu: „Opracowanie wzoru przemysłowego i wdrożenie do produkcji linii wzorniczej 10 elektronicznych prezenterów e- P.O.S.”  firma będzie oferować nowe produkty z linii e-P.O.S. Sama linia e-P.O.S. jest całkowicie nowym zbiorem produktowym w skali naszego przedsiębiorstwa. Linia będzie się składała z 10 produktów z kategorii e-P.O.S. czyli elektronicznych prezenterów umieszczonych w miejscu sprzedaży. Grupę produktową tworzyć będą:

-elektroniczny sprzedawca z funkcją interakcji na pobranie produktu.
-elektroniczny sprzedawca z funkcją interakcji na obecność i ruch klienta.
-elektroniczny sprzedawca z funkcją obsługi programu lojalnościowego i wydawania i zapisu kart 
 magnetycznych.
-stanowisko promocyjno informacyjne z możliwością interakcji poprzez ekran dotykowy.
-przenośny informator promocyjny dedykowany do montażu na półkach sklepowych.
-interaktywne stanowisko promocyjne z możliwością druku kuponów promocyjnych.
-zewnętrzne stanowisko promocyjno – informacyjne.
-wewnętrzne stanowisko promocyjno – informacyjne dla przestrzeni niemonitorowanej.

Centralnie sterowany system zarządzania urządzeniami e-P.O.S. pozwala znacznie skrócić czas potrzebny do wprowadzenia promocji w życie oraz co niezwykle ważne umożliwia, w razie potrzeby wprowadzenie korekty komunikatów promocyjnych w czasie rzeczywistym. Innowacyjna jest również możliwość kolekcji danych i budowa profilu konsumenta w czasie rzeczywistym z możliwością generowania raportów aktywności z punktu widzenia zarządzającego systemem. Dane dotyczące rynku digital signage oraz produktów powiązanych zostały pozyskane przez naszą firmę jako wieloletnie doświadczenie rynkowe, w wyniku obecności na imprezach branżowych, kontaktów z klientami i dostawcami sprzętu, z prasy branżowej oraz mediów elektronicznych.
Technologia digital signage związana jest z emisją spotów reklamowych za pośrednictwem zdalnie sterowanych ekranów LCD i jest coraz częściej stosowana w kraju oraz zagranicą. Powszechne staje się oferowanie klientom elektronicznych stanowisk informacyjnych popularnych zwłaszcza w sektorze bankowym, farmaceutycznym oraz FMCG (sektor dóbr szybko rotujących). Nie spotykane jest dotąd łączenie formy reklamowej Digital signage z urządzeniami peryferyjnymi rejestrującymi aktywność klienta w polu oddziaływania stanowiska promocyjnego. Innowacyjność w skali światowej stanowią rozwiązania interakcji, które są zawarte w projekcie e-P.O.S. Mowa tutaj o urządzeniach peryferyjnych które po sprzęgnięciu z głównym modułem elektronicznym elementu linii e-P.O.S. zareaguje na akcję klienta taką jak pobranie produktu, pojawienie się klienta w miejscu promocji.

Dla klienta każde stanowisko e-P.O.S. wizualnie składa się z monitora w estetycznej obudowie, która kryje moduł elektroniczny. Stanowisko emituje treści reklamowe, którymi zachęca klienta do podjęcia działań zakupowych lub podobnej aktywności będącej realizacją planu promocji.

E-P.O.S. wyposażony w ekran dotykowy umożliwia klientowi zachęconemu emitowaną treścią reklamową do przeglądania oferty promocyjno – informacyjnej. Podobną funkcjonalność zyskują produkty dedykowane do wykorzystania w określonym miejscu:
- zewnętrzne (odporne na działanie warunków atmosferycznych),
- dla powierzchni niemonitorowanych (wandaloodporne)
- przeznaczone do montażu na pułkach sklepowych (odpowiednio kompaktowe, przenośne i wyposażone w stosowne uchwyty mocujące).

Każde stanowisko wspomagania sprzedaży składa się z modułu elektronicznego zarządzającego funkcjami komunikatora, monitora LCD, który komunikuje wizualne treści promocyjno informacyjne, modułu telekomunikacyjnego odpowiadającego za łączność e-P.O.S z serwerami zarządzającymi produktem, instalacji elektrycznej zapewniającej zasilanie oraz spełniającej funkcję podświetlenia modułu, konstrukcji wewnętrznej stanowiącej szkielet nośny produktu oraz spełniającej funkcję mocowania poszczególnych elementów, obudowy zewnętrznej wykonanej z blach metalowych oraz termoformowanych elementów z tworzyw sztucznych, elementów zdobniczych takich jak logotypy i nazwy oraz ilustracje nanoszone za pomocą sitodruku oraz filmu samoprzylepnego zadrukowanego cyfrowo.